Bedankt!

4 december 2013 - Alkmaar, Nederland

"Hey, hoe kan dat nou? Weer een blog van Tom?" hoor ik je denken. Ja ik weet het, ik ben inmiddels al een tijdje terug in het koude kikkerlandje Nederland. Toch wil ik nog even wat kwijt aan je, als vaste volger van mijn blog.
jaws
Zoals je weet heb ik veel meegemaakt en veel unieke mensen ontmoet uit bizar veel landen (o.a. Amerika, Israël, Australië, Duitsland, Denemarken, Brazilië). Ik heb dan ook met veel plezier geprobeerd iedere dag mijn verhalen op mijn computer en blog vast te leggen. Dit vergde veel tijd en moeite om te doen, naast het al drukke programma wat ik iedere dag had. Toch deed ik dit met veel plezier. Dit kwam vooral door de vele leuke enthousiaste reacties die ik o.a. van je binnen kreeg. Dit zorgde ervoor dat ik met nog meer plezier door ben gegaan met bloggen.

Daarom wil ik je alsnog bedanken voor het volgen van mijn blog en wie weet is het mij gegund om ooit nog een keer zo een unieke ervaring te mogen meemaken en hoop ik dat je mij dan weer volgt.
badankt!

1. Mamsie:
    4 december 2013
    Hey Tom, ik heb met veel plezier je avonturen gevolgd. Jij ook bedankt voor het delen hiervan. Xxx
  2. Tom Voorhamm:
    Thanx mamsie :D Nu maar hopen dat er nog vele volgen ;-) xx
  3. Jana:
    Hey Tom :)
    Ik vond het super je verhalen te volgen en te lezen wat je allemaal had meegemaakt in mijn landje :) Bedankt ervoor en ik hoop dat ik het een volgende keer weer mag volgen :)
    xxx Groetjes!
  4. Tom Voorhamm:
    5 december 2013
    Mooi Jana! Ik ben blij dat je hebt genoten. Natuurlijk mag je mijn verhalen de volgende keer weer volgen. De vraag is alleen wanneer ik weer ga.... Duurt nu alweer te lang :(
    xxx
  5. Toine:
    5 december 2013
    Hey Tom, was leuk om te lezen. Gave verhalen en foto's! Ik stel voor je volgende reis naar Costa Rica te gaan. Je kunt daar in het najaar wellicht meewerken aan schildpadprojecten. De leatherbacks komen dan aan land. Ondertussen leer je Spaans. Of gewoon rondrijden langs stranden, oerwouden en vulkanen? Bedankt voor het delen van je reiservaring. Superleuk om te volgen.
    Pura Vida!
    Toine