1 day before lift off

4 oktober 2013 - Alkmaar, Nederland

Vandaag, de dag voordat ik vlieg, de laatste dag om mijn spullen te pakken, ofwel de zenuwen en de stress slaan ongenadig toe. Het begint al als ik wakker word en me realiseer dat ik alleen vandaag nog  heb om mijn spullen te pakken.Vandaag staat dus volledig in het teken van inpakken.

Twee dagen eerder had ik inkopen gedaan, maar zoals het altijd gaat met inkopen doen, je vergeet altijd wel wat. Ook deze keer ontkom ik er niet aan dat ik weer wat vergeten ben. Dus vandaag maar snel de laatste inkopen doen en dan volledig storten op het inpakken van de koffer.

De koffer
Volgens mij kent iedereen het wel als die op vakantie gaat, waarom past niet alles er gewoon in? Ook dit keer liep ik hier weer tegenaan. Misschien dat dit ook wel weer kwam, omdat ik zowat mijn hele kledingkast wil meenemen. Toch maar weer heroverwegen om wat kleding thuis te laten... Totdat ik een goudentip kreeg van mijn moeder. Rol je kleren inmekaar, en alles blijft netjes en je kan meer kleding kwijt in je koffer. Wonder boven wonder past nu alles toch nog.

koffer

Ouders
Mijn ouders zullen mij morgen naar het vliegveld brengen en komen deze avond alvast gezellig. Het is een mooie afsluiting van een laatste dag van voorbereiding. Morgen gaat het avontuur pas echt beginnen. Dan gaan we zien of alle voorbereidingen en alle vooruitzichten het waard zijn.

oudjes

1. Carla:
    5 oktober 2013
    Alvast een hele goede reis gewenst voor morgen!
  2. Carla:
    5 oktober 2013
    O ik zie nu dat je vandaag gaat...goede vlucht , Tom!
  3. Roy Mosselman:
    5 oktober 2013
    Hey Tom, spannende dag voor je, nog een paar uur voordat je de lucht in gaat, probeer niet te veel te stressen.
    Gelukkig is je moeder bij je voor als de stres oploopt, dan kan ze je gelijk even een nek en schoudermassage geven, hahaha. Wens je een hele goede vlucht en geniet van je reis en alles wat je daar gaat beleven. Ga je zeker volgen, later!
  4. Papa:
    5 oktober 2013
    Hoi Tom, je zal nu wel in het vliegtuig naar afrika zitten. Laat je maar lekker verwennen door de stewardessen en slaap lekker. Hoop dat je een top tijd daar krijgt. Kijk nu al uit naar je spannende verhalen. Dag lieverd, tot snel xxx